Αναστολείς ανάρτησης
Στη σιδηροδρομική τεχνολογία οι απαιτήσεις για ακόμα υψηλότερα πρότυπα για την ασφάλεια, την αντοχή, την απόδοση και την άνεση των επιβατών είναι καθολικά. Αυτός είναι ο λόγος που προσπαθούμε να είμαστε ο κορυφαίος πάροχος λύσεων για την παγκόσμια σιδηροδρομική βιομηχανία. Λειτουργώντας σε όλες τις ηπείρους, οι αποσβεστήρες KONI διατίθενται στις παγκόσμιες αγορές μέσω ενός μεγάλου αριθμού τοπικών διανομέων.
Ως ηγέτης της αγοράς, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μια ασύγκριτη υπηρεσία για σιδηροδρομικές λύσεις. Αν θέλουμε να υπερβούμε τις προσδοκίες σας, πρέπει να συνδεθούμε με την επιχείρησή σας. Επομένως, εστιάζουμε στις απαιτήσεις και τις απαιτήσεις σας, όπου η συνεργασία ως ομάδα είναι το κλειδί. Η παροχή προστιθέμενης αξίας σε εσάς σημαίνει ότι είμαστε συνδεδεμένοι με τις αγορές σας και συνεπώς τις ανάγκες σας. Παραδίδουμε οπουδήποτε, οποτεδήποτε, σε όλο τον κόσμο.
Πιστεύουμε πραγματικά ότι η ομαδική εργασία και η ανταλλαγή γνώσεων υποστηρίζουν την επιχείρησή σας και, ως εκ τούτου, τη δική μας.
Η KONI είναι, μεταξύ άλλων, πιστοποιημένη από την IRIS (Ρωτήστε μας) .
Με τις νεώτερες καινοτομίες στην τεχνολογία απορρόφησης ενέργειας, η KONI προσφέρει την ευρύτερη επιλογή ρυθμιστικών υψηλής χωρητικότητας στον κόσμο.
Τα αποθέματά μας χρησιμοποιούνται ως συσκευές διασποράς ενέργειας που είναι εγκατεστημένες σε αυτόματους συζευκτήρες και ράβδοι έλξης για την παροχή προστασίας από σύγκρουση από πρόσθια και οπίσθια πρόσκρουση που προκαλείται από σύγκρουση οχήματος με όχημα.
Τα προϊόντα μας προσφέρουν τις καλύτερες δυνατότητες απορρόφησης ενέργειας, ενώ παράλληλα παρέχουν αυξημένη εσωτερική ασφάλεια. Οι σύγχρονες εγκαταστάσεις δοκιμών μας εξασφαλίζουν την ακεραιότητα του σχεδιασμού και της απόδοσης του προϊόντος.
Ανάπτυξη buffer
Για να ξεκινήσει η διαδικασία ανάπτυξης, τα τμήματα μηχανικής μας χρειάζονται τις ακόλουθες πληροφορίες, ανάλογα με την εφαρμογή:
Στοιχεία που ζητούνται για την ανάπτυξη του buffer
»Τύπος μονάδας & θέση στη σιδηροδρομική γραμμή
» Λεπτομέρειες αμαξοστοιχίας
»Διαμόρφωση αντίκτυπου (τρένο / τρένο, αμαξοστοιχία / τοίχος. ..)
»ζητούμενη επίδοση
» Αποδεκτή διαστάσεις (Ø, μήκος, βάρος ...)
Ζητήθηκαν δεδομένα για το τέλος του στοπ τροχιάς
»μάζα του οχήματος (kg)
» ταχύτητα κρούσης (m / s)
»μέγιστη δύναμη δυναμικής αντίδρασης (kN)
» μέγιστη επιτρεπόμενη επιβράδυνση (m.s2)
»Διαμόρφωση εμπρός οχήματος
» Διαθέσιμος χώρος εγκατάστασης
»Διαθέσιμη απόσταση ολίσθησης (εάν υπάρχει)
»Διαμόρφωση τροχιάς (διαστάσεις σιδηροτροχιάς)
» Περιβαλλοντικά ζητήματα (θερμοκρασία, διάβρωση κλπ.)
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Μηχανικών μας για μια συγκεκριμένη ανάλυση των απαιτήσεων.
Αναστολείς ανάρτησης
Ρυθμιστικά